Könyvelés

Kisvállalkozás-tulajdonosként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a növekedésre és a bevételek növelésére kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladat ellátását, cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.

Könyvelés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • az aktuális számviteli törvény előírásai alapján végzett könyvelés
  • főkönyvi könyvelés a kettős könyvvitel rendszerében
  • bejelentési, ill. változás bejelentési kötelezettségek teljesítése
  • számviteli politika, pénzkezelési szabályzat és egyéb dokumentumok elkészítése
  • likviditási mérleg, egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése
  • analitikus nyilvántartások vezetése (naprakész Szállító-, Vevő analitika, pénztár)
  • EVA: kettős könyvelés vagy bevételi nyilvántartás vezetés keretében
  • évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • egyszerűsített, valamint éves beszámolók elkészítése (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet)
  • adóhatóságokkal folytatott ellenőrzések, levelezések lebonyolítása
  • képviselet ellátása az adóhatóságok, önkormányzatok előtt


Tanácsadás

Saját vállalkozás indítása izgalmas és felemelő pillanat. Azonban nem szabad elfeledni, hogy az induláskor meghozott döntések alapvetően meghatározzák vállalkozása sikerét. Minden részletre kiterjedő akcióterv szükséges, hogy valóra váltsa álmait és céljait, hogy saját maga főnöke legyen egy sikeres vállalkozásban.

Mi tanácsainkkal segítjük Önt, hogy a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.


Adóbevallás készítés

A személyi jövedelemadó (SZJA) bevallás elkészítése általában több kérdést hagy maga után, mint választ. A mai adótörvények annyira összetettek, hogy az egyszerű nyomtatványok kitöltése is nehézséget okoznak. Túl könnyű elveszni a levonásokban és jóváírásokban, melyek megilletik Önt. Ezért adóbevallása elészítéséhez forduljon hozzánk bizalommal, hiszen csak előnye származhat abból, ha tapasztalt szakember segítségét kéri.

 

Bérszámfejtés

A bérszámfejtés és -kifizetés, a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendők minden hónapban legalább havi 6-8 óra elfoglaltságot jelentenek a családi- és kisvállalkozásoknak. Ez éves szinten 9-12 munkanapot jelent, amit vállalkozása fejlesztésére, szolgáltatásainak javítására, ügyfeleinek támogatására fordíthatna.
Bízza ránk vállalkozása bérszámfejtését és a hozzá kapcsolódó adminisztratív teendőket, lehetővé téve ezáltal, hogy azzal foglalkozzon amihez a legjobban ért – cége vezetésével.

Bérszámfejtés kiszervezése
Sok embert foglalkoztat? Túl sok időt és erőforrást igényel hónapról-hónapra a bérkifizetés és a kapcsolódó papírmunka? Bízza ránk!
Nem csak a bérszámfejtést, de a hozzá kapcsolódó valamennyi teendőt – kezdve az alkalmazottak elektronikus/postai úton történő kiértesítésétől, a dokumentumok kezelésén át, a munkabér kifizetéséig – átvállaljuk Öntől. Hívjon bennünket a részletekért.

Bérszámfejtés szolgáltatásunk minden elemében cégreszabott, célunk, hogy kialakítsunk az igényekhez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatáscsomagot vállalkozása számára. Szolgáltatásunk alapját az alábbi feladatok képezik

  • alkalmazottak, tagok, alkalmi munkavállalók bejelentése, kiléptetése
  • munkaszerződések, megbízási szerződések, állományba vételi bizonylatok, nyilatkozatok elkészítése
  • munkabér, megbízási díj, bérleti díj, osztalék számfejtése
  • táppénz, terhességi gyermekágyi segély, GYED ügyintézés
  • családtámogatási ellátások igényléséhez segítségnyújtás
  • béren kívüli juttatások elszámolása
  • kontroll-adat szolgáltatások elkészítése
  • béranalitika készítés
  • képviselet ONYF, OEP, NAV előtt
  • elektronikus adatszolgáltatás a NAV, ONYF felé
  • munkaügyi- és bérstatisztikák elkészítése, leadása
  • fizetendő adók és járulékok lista készítése a bérszámfejtés adataiból
  • munkabér letiltások kezelése

 

Könyvelőirodánk
kiemelt ajánlatai

TIPP Próbálja ki szolgáltatásainkat 1 hónapig ingyen – kötelezettségek nélkül Döntése előtt győződjön meg róla személyesen, hogy az Ön igényeihez kialakított szolgáltatásaink, tapasztalatunk és nem utolsó sorban kedvező díjszabásunk a legjobb választás vállalkozása számára
 
  • 8.000 Ft/hónap összegtől
    EVA és KATA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok könyvelése, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését
  • 10.000 Ft/hónap speciális ajánlatunk
    Kis számlaforgalmú, induló, ÁFA hatálya alá tartozó gazdasági társaságok könyvelése, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését
  • 12.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó társaságok könyvelése negyedéves bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését
  • 18.000 Ft/hónap összegtől
    ÁFA hatálya alá tartozó társaságok könyvelése havi bevallási kötelezettséggel, a díj tartalmazza 1 fő bérszámfejtését
  • 1.500 – 2.000 Ft/hónap
    egy személy teljeskörű bérszámfejtése létszámtól függően

A feltüntetett árak nettó árak, a könyvelési díjak tartalmazzák 1 fő bérszámfejtését. További információért kérjük, keresse munkatársunkat a (20) 386-8225 telefonszámon.
 
 
 

Ügyfeleink rólunk

Vállalkozásunk indulása óta megbízható partnerünk az Alternatív Könyvelőiroda. Szakértelmük, rugalmassságuk és ügyfélközpontúságuk évek óta segítik vállalkozásunkat.
(Tóth István, DL Consulting)
 

Irodáink

Budapest, VII. ker., Hársfa u. 21.
(Blaha Lujza térnél)
Budapest, IX. ker., Haller u. 11-13.
(Boráros tértől pár percre)
Budapest, II. ker., Fő u. 68.
(Batthyány tértől pár percre)
 

Elérhetőségeink

Iroda  +36 (1) 707-9980
Mobil  +36 (20) 386-8225
Fax  +36 (1) 799-3847
 
  (c) 2013 Alternatív Könyvelőiroda. Tilos az oldal szövegének és grafika elemeinek bárminemű felhasználása